Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl




MENU

BAZAR
Tutaj możesz znaleźć interesujące Cię elementy do budowy Juranda
Większość odnośników prowadzi do serwisu aukcyjnego Allegro z odpowiednimi kryteriami wyszukiwania. Odnośnik 'Szukanie rozszerzone', pozwoli Ci znaleźć element w innych miejscach.

W przypadku hamulców budowanego motocykla, jesteśmy związani wyborem, jakiego dokonaliśmy zakupując koła. Generalnie mozna przyjąć, że Jurand powinien posiadać z przodu hamulec tarczowy, choćby w najskromniejszej konfiguracji. Z tyłu wystarczy bęben. Osoby konstruujące Juranda ze słabszą jednostką napędową, czy też Juranda "J" (motorower), oczywiście mogą poprzestać na bębnie z przodu i z tyłu. Dla zachowania podobieństwa do Junaka - dobrze byłoby wybrać koła z bębnami mozliwie dużej średnicy. Oczywiście mozliwe jest tez własnoręczne zaplecenie i wycentrowanie kół na wybranej piaście z hamulcem pochodzącej z innego jednośladu. Jest to dość żmudna, ale jak najbardziej wykonalna przeróbka.

W tym miejscu skupię się na częściach zamiennych i elementach pomocniczych dla układu hamulcowego (np. pompy, dźwignie)


HAMULCE

Układ hamulcowy