Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Menu - powrót

LISTA ZASŁUŻONYCH

Juranda budowałem samodzielnie. Niemniej - gdyby nie pomoc merytoryczna i zaopatrzeniowa wielu osób - budowa trwała by znacznie dłużej, a rezultaty zapewne byłyby dużo gorsze. W tym miejscu chciałem złożyć szczególne podziękowania Wszystkim Kamratom zrzeszonym w Grupie Motocyklowej Dziki Junak. Osoby wybitnie zasłużone wymieniam poniżej (alfabetycznie):




Anetka, moja małżonka
Za cierpliwość, przymykanie oka na kolejne paczki z częściami przynoszone przez listonosza. Za pożywne posiłki regenerujące, za ciepłą atmosferę rekompensującą zimne prace w garażu. Za wyrozumiałość, nawet pomimo faktu że Jurandowi poświęcałem daleko więcej czasu niż Jej.


AdamM
Za naświetlenie technicznych aspektów łożyskowania wahacza, które pozwoliły mi pójść własną, ale właściwą drogą.

DaKar
Za wymianę doświadczeń konstrukcyjnych

Damian
Za konstruktywne uwagi techniczne.

Igor
Za istotny szczegół budowy hydraulicznego hamulca tylnego (rozpierak utrzymujący szczęki blisko bębna)

Jacot
Za Listę Dyskusyjną Dzikiego Junaka. Bez niej nigdy nie poznałbym tylu ciekawych ludzi o wielkiej wiedzy technicznej i wyjątkowym podejściu do życia i świata. Bez DJ prawdopodobnie nigdy nie zainteresowałbym się bardziej wnikliwie tematyką Junaka i zapewne skonstruowałbym jakiegoś kolejnego jednośladowego potworka. :)

Jóźwig
Junak GPX, od którego się wszystko zaczęło. Dzięki idei GPX wkroczyłem w etap poważnych prac mechanicznych przy czterosuwowym silniku, poznałem budowę, wady i zalety silnika Junaka. Kamrat Jóźwig zaopatrzył mnie w wiele porad techncznych i podpowiedzi. Cenzor, który wybił mi z głowy sporo idiotycznych pomysłów, zanim przystąpiłem do ich realizacji.

Krzych DK
Za napęd prędkościomierza, elementy hamulca, dodatkowe części.

Krzysztof 54
Za Dekiel hamulca tylnego ;)
Mój GURU w sprawach wytwarzania elementów z laminatów poliestrowo-szklanych. Inspirator pomysłu zastosowania silnika Yamahy XS400 w Junaku. Człowiek o niespożytej energii i pomysłach które tylko czekają na realizację.

Levis
Za kibicowanie budowie. :)

Mateusz H3R0
Za piękne szczęki hamulcowe do zlaubzegowania z nowymi okładzinami.

Młynek
Za wskazówki odnośnie farb żaroodpornych do wydechu.

Pyskaty
Za inspirację, podtrzymywanie na duchu, zarażanie entuzjazmem i kupę części, przysłanych aż z USA, które walnie przyczyniły się do powstania Juranda. Wiele z nich zostało użytych bez zmian bezpośrednio w konstrukcji.

Szwagier Krzysztof
Za wprowadzenie w tajniki trudnej sztuki lakiernictwa pojazdowego. Za surowe oceny schrzanionych prac przygotowawczych :) Za udostępnienie lakierni.

Tyglus
Za piękne naklejki i szparunki robione pod zamówienie. Bez Kamrata Tyglusa i jego plottera tnącego - Jurandowi wiele by brakowało.

Wulkan
Za podpowiedzi przy konstruowaniu łozyskowania główki ramy na łozyskach stozkowych. Za inspirację mnóstwem poprawek i usprawnień wprowadzonych do seryjnego Junaka, na które sam bym sie nigdy nie odważył.